1. مدیریت تخصصی دانشکده (شناخت ریاست و معاونت آموزشی
دانشکده از رشته های توانبخشی و شرایط و نیازهای
آموزشی این رشته ها)
2. نیروهای هیات علمی متخصص با توان علمی بالا
3. حمایت
ریاست دانشکده و معاونت آموزشی در جهت ارتقا کمی و کیفی آموزش دانشجویان
4. همکاری و همدلی اعضای هیات علمی و کارکنان دانشکده
جهت نیل به اهداف و رسالتها.
5. دارا بودن بیمارستانهای تخصصی
و فوق تخصصی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی که پتانسیل لازم برای فراهم کردن
خدمات کاردرمانی را دارا میباشد.
6. وجود
رشته های دیگر توانبخشی از جمله گفتاردرمانی و فیزیوتراپی
7. مورد
تایید بودن کوریکولوم آموزشی مقطع کارشناسی کاردرمانی توسط فدراسیون جهانی
کاردرمانی
8. پتانسیلهای
موجود در سطح شهر کرمانشاه و استان جهت مشارکت ار ارتقا فضاهای بالینی در
بیمارستانها، مدارس استثنائی، مراکز
نگهداری و ...